The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Vad jag saknar just nu

Publicerad 2013-07-21 19:28:38 i Träning & Hälsa,

Bara för att jag började tänka på det här med träning så kom jag ju såklart på vad jag saknade. Att göra just det. Visst, powerwalks hit och dit. Man får ju göra sitt bästa när man lever i en kappsäck.
Men att träna så man blir helt slut, och inte orkar någonting alls mer. Det saknar jag! Men eftersom jag är hemma några dagar nu så blir det en löprunda i skogen, och två gympass. Det får duga, hade helst kört ett pass pole också. Kanske hinner det!

Kommentarer

Postat av: Janne Wiberg

Publicerad 2013-07-21 20:11:55

Måste vara svårt med träning då.
Du är alltid välkommen och träna på min dancepole. :)


Ha det så gõtt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela