The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

All day - all night

Publicerad 2013-12-02 22:18:29 i Everyday, Outfit,

 
 
 
 
Såhär går jag runt dagligen just nu, inte jätteinspirerande och roligt. Kör på nödlösning efter nödlösning. Jobbar mest hela tiden och fryser som ett as i kylan. Så kanske är det därför jag inte är helt jättepepp just nu. Men boostar med c- och d-vitaminer för att få tillbaka orken. Har även börjat återvända så smått till gymmet så snart är jag ett fantastiskt energiknippe igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rania

Publicerad 2013-12-03 16:42:47

men guuuud vilken härligt lång kofta!! var hittar man den? svår att ha ut dock, mina jackor är inte ens i närheten av så långa...

Postat av: Rania

Publicerad 2013-12-04 10:58:57

svar: Åh, nä angora ska jag inte köpa… är så dålig på att kolla vad kläder är gjort av, måste bli bättre på det! Men nej, har man redan köpt något är det väl bättre att det kommer till användning än att man slänger det. Himla fint med så lång och gosig! Jag har ju som sagt problemet dock, att jag har för korta jackor så det ser bara knas ut med långa koftor… har dem bara för att mysa i hemma haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela