The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Inked

Publicerad 2014-01-23 08:31:05 i Inspiration,

 
 
 
Jag dör tatueringsdöden just nu. Vill ungefär kladda sönder hela min kropp. Någon som är villig att skänka mig alla de pengar som krävs för det? Sen att jag vill ha 26 olika inriktningar på dem och vissa dagar bara färg, andra svartvitt. Känns sådär stabilt, men rätt jag. Ungefär lika spontan i det som med allt annat. Men just nu vill jag inspireras av dessa och fylla en hel arm, imorgon vill jag nog något annat.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela