The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Amazing breakfast - kokos

Publicerad 2014-03-25 08:11:50 i Träning & Hälsa,

 
 
 
Min syster introducerade mig för ett frukostalternativ som är både gott och mättande, som gör att man står sig länge. Kokosgröt. Hur gott som helst att äta på morgonen, speciellt för oss som gärna inleder dagen med ägg.
 
 
Innehåller bara ägg, kokosmjölk, kokosolja och kokosmjöl (höftar lite på receptet, men ungefär 2 ägg, 1 dl mjölk och en skvätt av resten). Så är lite som scrambled eggs, fast bättre. Här har jag lite frysta blåbär på.
 
Nu ska sjuklingen här försöka få lite gjort innan jag drar mig bort till jobbet och försöker ta mig igenom dagen där.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-25 15:24:58

Ser så gott ut! :) x

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-25 15:26:40

gott

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2014-03-25 15:28:20

Ser faktiskt riktigt gott ut!! är inget stort fan av kokos

Postat av: anna

Publicerad 2014-03-25 15:54:03

åh, så gott!

Postat av: Sanna :D

Publicerad 2014-03-25 15:56:43

verkar otroligt gott! :D

Postat av: Mirjam Wallmark

Publicerad 2014-03-25 16:50:17

Mums, måste testa det där! ♡ kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela