The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Oslo and back again

Publicerad 2014-11-17 20:36:56 i Everyday,

Inatt satte jag mig på bussen för att ta mig till Oslo, har byggt monter på Steen & ström. I deras härliga bygg kaos. Så alla mina borstar som älskar Anastasia borde kika förbi där i dagarna när allt är avtäckt! Så jäkla fint kommer det bli! 

Men trött är jag, för hur mycket jag än tycker om Osloborna och deras härliga humör så blir man trött av att vara iväg nästan ett dygn sådär. Speciellt nät man promenerar hela vägen till Bogstadveien för att få reda på att Kicks där stängt, så man får promenera tillbaka igen, förkyld och glad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela