The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Nails

Publicerad 2013-11-27 19:43:02 i Makeup,

Kaoset har tagit över lite. Har haft så fullt upp att jag inte vet vad jag gjort. Jobb hit, jobb dit, fix här och fix där. Ja ni förstår. Så har inte hunnit med något vettigt. Eller ja, ovettigt. Me förhoppningsvis blir det lite lugnare nu. Så jag hinner blogga lite.
 
Hursom, fina Malin går i skolan för att lära sig att göra naglar. Så hon har fått leka med mina, såklart ska jag inte vara vettig och fixa normala naglar. Långa, långa, spetsiga blev det. Jag älskar det även om jag inte kan skriva på ett vanligt tagentbord eller så. Men det löser sig väll snart. Supernöjd är jag och hon är jätteduktig som precis börjat.
 
 

Kommentarer

Postat av: HAIDISBLOG-

Publicerad 2013-11-27 20:03:27

SV: hihi okej :D Samma här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela