The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Päron

Publicerad 2015-03-19 06:38:40 i Träning & Hälsa,



Som de flesta redan förstått vid det här laget så är jag smått beroende av Celsius, eller nutraminos alternativ Heat.  
Det är för mig som några extra koppar kaffe och ger mig den där extra energin som jag behöver vissa dagar. I alla fall fram tills dess att min läkare hittar felet på mig. Ska lägga in förslaget att hon ska skriva ut Celsius, haha! 

Hursomhelst, har sett fram emot lanseringen av päron ett tag, samtidigt som jag var lite skeptisk, päronläsk är ju inte det godaste och andra liknande produkter med päronsmak smakar ju sjunk. Men inte denna! Helt klart en ny favorit att variera lemon/lime med! Smakar som lät kolsyrad päronmer. Klockrent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela