The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

22/12

Publicerad 2013-12-22 17:08:04 i Everyday,

Söndagskänslan är snart komplett. Ska bort till Munke och hänga lite, däremot är det inte helt enligt plan att vakna klockan 3 idag och inte riktigt hinna med någonting. But what to do? Får bli att ta igen allt det viktiga imorgon. Som att köra ben på gymmet, städa och försöka hitta sig genom min garderob. Karaktären är ju inte riktigt på topp. men jag tror att det kan ha göra med att jag dansade på Glow till kvart i 5 inatt. Kan vara så.
 
Men vi hade en fantastisk jobbmiddag på Moon thai igår, härligt häng innan jag stack och jobbade några timmar och sedan lyckades möta upp de andra igen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-12-22 17:23:51

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela