The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Spray tan

Publicerad 2013-12-16 23:29:13 i Makeup, Träning & Hälsa,

Ligger i sängen och myser med min katt. Varvar ner lite, om inte pirates hade låtit mig göra det innan. 

Det är rätt mycket på jobbet just nu, skickar iväg en hel del julklappar kan jag säga. Så är skönt att komma ifrån lite, ta ettryggpass på vägen hem och sedan bara kunna slappa. Dock blir det bara lite slappande få jag kör på hårdare imorgon. Benpass står på schemat på morgonen och tanken är att jag ska köra på riktigt nu, när jag testat på det nya upplägget. 
Sedan får vi se om jag orkar yoga på kvällen. 

Förresten så har jag helt kärat ner mig i en ny spraytan jag hittat, från St. Morris, finns som mousse och lotion också. Men jag föredrar misten. Det blir färg på en gång också, vilket är amazeballz! 60kr kostar den på StylingAgenten.se och så är det fri frakt nu också. Nästan gratis! 



Lite mjölkmage gött. Men snart är den borta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela