The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Trigger roller

Publicerad 2013-11-11 22:40:41 i Träning & Hälsa,

Åkte hem till mina föräldrar och åt middag efter jobbet idag. Hittade att mor min köpt en sådan trigger roller/foam roller som folk kör med. Så jag var såklart nyfiken och var tvungen att testa att köra igenom kroppen med den. Lagom skönt kan jag säga. Men jag förstår poängen med det, ryggen släppte en hel del när jag körde igenom den. Och det känns väldigt skönt nu. Vad skönt det hade varit att ha en sådan hemma. Är det någon som vet vart man kan få tag på sådana, eller om Fitness24 har?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela