The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Call in sick

Publicerad 2013-09-21 12:07:59 i Everyday,

 
 
 
Det här är sjukt. Kände mig bättre igår. Tji fick jag för det. Kan knappt andas idag. Försöker just nu få i mig koffein så jag orkar göra en vettig frukost. Funderar på vad som är mest lämpligt att äta när halsen kaosar så som den gör. Smoothie med massvis av vitaminer och ingefära står väl högst på kurs, men det är så satans kallt. Någon som har en asbra kur mot dunderförkylning på lager?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela