The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Vill bara träna.

Publicerad 2014-03-26 08:17:17 i Träning & Hälsa,

 
 
 
Alltid när man kommer in i träningen efter en paus av något slag, trötthet och matthet för min del så slår det till. Den där jäkla förkylningen. Men mår lite bättre idag så ska försöka mig på ett pass ikväll. Men fördelen med att pausa lite är att man  kan lägga om sin träning, sitt fokus och se över sina pass. Ska lägga upp ett benpass, med fokus på rumpan, ett på corestyrka och ett på överkropp där axlarna ligger i fokus. Till detta ska jag försöka få till ett yogapass och ett cardiopass i veckan. Med lite promenader därimellan. Känns som det kan gå.
 
Och såklart är det viktigaste att må bra med träningen, att känna sig stark och hälsosam. Men man är ju ytlig också, och ytligare måt är lättare att sträva efter. Så för att hålla motivationen uppe kommer lite härlig inspiration från min del här.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: KassandraPalma

Publicerad 2014-03-26 12:35:27

vill vara så vig som tjejen på bilden :/ lång väg att gå haha

Postat av: Sanna :D

Publicerad 2014-03-27 20:33:39

Saknar också att träna! Hoppas du blir frisk snart och att passet känns bra :-) Får själv int köra något tyngre på 6 månader :(

Postat av: anna

Publicerad 2014-03-30 11:35:51

träning är så himla kul när man har rutinen inne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela