The Granberg Issue

Makeup | Fashion | Fitness

Eddy Anemian for H&M

Publicerad 2014-10-01 08:23:29 i Fashion,

 
 
 
H&M Design Award 2014 vinnaren Eddy Anemian släpper snart sin kollektion för H&M, närmare bestämt den 23 Oktober. Några av plaggen är enligt mig helt underbara så som den helvita jumpsuiten med blomdetaljer och den sportinspirerade blåa tröjan medans andra plagg inte alls faller mig i smaken. Men de kommer säkert passa någon annan. Ett fint jobb har han gjort om inte annat, och härligt att se att alla plaggen inte rusar iväg totalt vad gäller priser. Även fast några av plaggen gör det.
 
Här nedan ser ni ett urval av vad han har att erbjuda och priserna ligger mellan 249 kr (T-shirt) och 2499kr (Kjol och jacka).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Granberg

Mitt namn är Sara, jag är 25 år och bosatt i Göteborg, här får ni följa med på min resa genom livet. Har alltid haft en kärlek till kläder, stil och träning och det är det och min vardag som ni får följa med mig på här. Målen är att utvecklas så bra jag bara kan inom makeup, att inspirera och att bli min bästa version av mig själv med hjälp av träningen. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela